![](http://lukasandrysek.cz/assets/uploads/media-uploader/blog-obrazky-emailing-1920-1280px1613234125.jpg)
Co je e-mail marketing a jak s ním začít?
Mnoho lidí si pod pojmem email marketing představí rozesílání emailových zpráv. Tak proč s tím dělat nějakou vědu… Koupíte si databázi, rozešlete co nejvíce emailů a někdo se snad chytne, ne? Jestli k email marketingu budete mít právě takový přístup, nedopadnou vaše kampaně dobře a dokonce hrozí, že se ocitnete ve vážných právních problémech. Pro...
![](http://lukasandrysek.cz/assets/uploads/media-uploader/blog-obrazky-konkurencni-vyhody-1920-1280px1613234127.jpg)
Základní konkurenční výhody
Marketing Vám přinese nové konkurenční výhody. Určitě se nyní ptáte „Jaké?“. Všechny firmy, které se rozhodly postupovat podle marketingových plánů: 1) nejednají impulsivně a nahodile. Vědí, v kterém období co inzerovat a podpořit. 2) získávají lepší podmínky od výrobců reklamy. 3) znají své zákazníky a na ty se zaměřily. 4) používají pouze způsoby reklamy o...
![](http://lukasandrysek.cz/assets/uploads/media-uploader/blog-obrazky-marketing-1920-1280px1613234127.jpg)
Marketing a zákazníci
Marketing Vám pomůže získat nové zákazníky. Pomocí dobře navrženého a důsledně dodržovaného marketingového plánu získáte nové zákazníky. Zní to dobře? Bohužel to ale nebude hned. Z praxe vím, že většina firem, se kterými jsem začal spolupracovat, měla již od začátku přemrštěné představy o tom, jak se najednou (pochopitelně okamžitě) vše změní – zákazníci se jen pohrnou...
![](http://lukasandrysek.cz/assets/uploads/media-uploader/blog-marketing-plan6-1920x12801613229800.jpg)
Výhody marketingu a jak jej zavést do firmy (obecně)
V dnešním článku se dozvíte, co budete potřebovat, abyste marketing mohli úspěšně zavést do Vaší firmy. V tomto okamžiku se budeme bavit spíš v základní obecné rovině – jednotlivým krokům a podrobnostem pak budou věnovány další články. 1) Musíte pečlivě analyzovat smysl a produktivitu svého počínání. Jasně si definujte všechny segmenty Vaší činnosti, jsou ziskové...