Co je e-mail marketing a jak s ním začít?
Mnoho lidí si pod pojmem email marketing představí rozesílání emailových zpráv. Tak proč s tím dělat nějakou vědu… Koupíte si databázi, rozešlete co nejvíce emailů a někdo se snad chytne, ne? Jestli k email marketingu budete mít právě takový přístup, nedopadnou vaše kampaně dobře a dokonce hrozí, že se ocitnete ve vážných právních problémech. Pro...
Základní konkurenční výhody
Marketing Vám přinese nové konkurenční výhody. Určitě se nyní ptáte „Jaké?“. Všechny firmy, které se rozhodly postupovat podle marketingových plánů: 1) nejednají impulsivně a nahodile. Vědí, v kterém období co inzerovat a podpořit. 2) získávají lepší podmínky od výrobců reklamy. 3) znají své zákazníky a na ty se zaměřily. 4) používají pouze způsoby reklamy o...
Marketing a zákazníci
Marketing Vám pomůže získat nové zákazníky. Pomocí dobře navrženého a důsledně dodržovaného marketingového plánu získáte nové zákazníky. Zní to dobře? Bohužel to ale nebude hned. Z praxe vím, že většina firem, se kterými jsem začal spolupracovat, měla již od začátku přemrštěné představy o tom, jak se najednou (pochopitelně okamžitě) vše změní – zákazníci se jen pohrnou...
Výhody marketingu a jak jej zavést do firmy (obecně)
V dnešním článku se dozvíte, co budete potřebovat, abyste marketing mohli úspěšně zavést do Vaší firmy. V tomto okamžiku se budeme bavit spíš v základní obecné rovině – jednotlivým krokům a podrobnostem pak budou věnovány další články. 1) Musíte pečlivě analyzovat smysl a produktivitu svého počínání. Jasně si definujte všechny segmenty Vaší činnosti, jsou ziskové...