Poslední pravidla GM, Vám říkají abyste nezapomínali na to, co Vám už dobře funguje.
Pravidlo č. 7 – Nezapomínejte na věci, které Vám vydělávají.
Hodně menších společností, když se “vrhnou” do nového projektu, dělají tu chybu, že mu věnují veškerou pozornost a energii. To je sice v pořádku, ale neměly by nezapomínat na své úspěšné výrobky a služby.
Zdokonalujte, vylepšujte a propagujte je!
Pravidlo č. 8 – Starejte se a hýčkejte své zákazníky .
Již jsem zmiňoval, že podle výzkumů je až 5x těžší získat nového zákazníka, než si udržet toho stávajícího. Pamatujte si to a hýčkejte si své stávající klienty.
Posílejte jim věrnostní poukázky, slevové kupóny, propagační předměty, výhodné nabídky, přání k narozeninám atp.
Buďte k nim pozorní a přátelští.
Tip
Mnoho menších firem už dávno přišlo na to, že je zdaleka lepší spíše hledat nové služby a produkty, které mohou nabídnout stávajícím zákazníkům, než se pořád “honit” za získáváním nových “jednorázových” klientů.
Získejte a udržujte si jejich důvěru a oni pak nebudou mít důvod nakupovat někde jinde.